Follow by Email

19 Kasım 2011 Cumartesi

Özge ULUSOY ile röportaj

Özge ULUSOY Şahane güzelliği, biblo gibi görünen uzun bacakları, ve büyük bir gezegen gibi kalbi. Tanrı sanırım her birimizin güzel bir parçasını alıp  Özgeye yapıştırmış :) sinir bozucu.
Survivor onun dönüm noktası. Aslında özge yıllardır dizilerde kliplerde Moda dergilerinde hep vardı, ama dediğimiz gibi Mardinden Ağrıya, Sinoptan Adanaya özgenin dönüm noktası gerçekten Survivor. Şuan yine Acun ILICALI ile bir projede YOK BÖYLE DANS ta , bildiğiniz gibi  kendisinin yarışmadaki makyajını ben yapıyorum,  gerçekten favorım. Uzun yıllar bale yapmasını bir avantaj olarak görmememe rağmen, özge gerçekten oyunculukta, modellikte,ve danstada çokçok iyi. Bu röportaj fikri aklıma geldiğinde paylaştığım 2nci kişi özge olup yine bana destek oldu . kendisine gerçekten çok çok çok teşekkür ediyorum, beni hiç yanlız bırakmadı.

Konumuz sadece makyaj, amacım yine söylüyorum eglenmek eğlendirmek. uzun uzun soru cümleleri olmayan kısa ama püf noktalar verebileceğimiz bir roportaj. Umarım sıkılmazsınız :)

 Özgecik

Makyajla ilgili ne sorayımki sana hahaha :)

Ö.U Makyajla ilgili bana değil sana sormak lazım, sen yapıyorsun makyajımı :))

Seni ilk tanıdıgımda kısacık saçların vardı, müthiştin şuan uzun saçların var ve yine müthişssin sence hangisi?

Ö.U Çok teşekkürler, ben kendimi uzun saçlı daha çok seviyorum. Evet her iki saç modelide bana çok yakıştı,  kısa sac olduğum donemlerde cok yoğun modellik yapıyordum sürekli çekimler oluyor ve kullanımı rahattı . O dönemlerde kısa saclı model türkiyede sadece bendim . değişik bir saç modeliydi onun bir avantaj oldugunu düşünüyorum , ama kesinlikle kendimde uzun sac seviyorum :)

4 Yıldır tanıyorum seni  ilk defa bir şey farkettim . sana makyaj yakışmıyor sanırım.  :)

Ö.U Evet genelde yorumlar oyle. YOK BÖYLE DANSTA  özellikle survivor'den sonra kesinlikle makyajlı istemiyorlar :)

Şöyle bir bakıyorumda Allah sana  harbiden vermiş,  bırak fiziği kirpik dudak burun bu ne yaa :)

Ö.U Çok teşekkür ederim ( mahcup utanma ) hahahah :)

Estetiğe karşımısınn

Ö.U Bende estetik yok,  estetiğe karşı değilim, zamanı geldiğinde yaşlanmayı geçiktirici operasyonlar dozunda yaptırabilirim. Bir insan nasıl mutlu oluyorsa o şekilde yaşamalı. Allah böyle yaratmış beni ama burnum büyük bir burun olmuş olsaydı ozaman yaptırabilirdim.

bu arada geçenlerdee  taksi çağıracam evdeyim durağı aradım ve adres vermem gerekiyor kalpvakfısu  die bir adres verdim,  adamda şaşırdı. senin yüzündenn! :)))))

Ö.U Evet ya birbirimize öyle diyoruz. allık su rımel su. ruj su . benim yüzüme sendede bir alışkanlık oldu. :):):):):)

Makyajda keyif aldığım enlerdensin. birde çok karışmasann  :)

 Ö.U Çok teşekkürler, evet çok karışıyorum., biraz mudahaleciyim bu konuda  sanırım keni yüzümü tanımamla alakalı. Ama karışsamda bildiğini okuyorsun çaktırmadan :):):)

Yüzünü çok iyi tanıyorsunn. mesela yüzünde bir eksiklik  görüyormusun ?

Ö.U Memnunun yüz hatlarımdan, allah vergisi hiç bir eksiklik görmüyorum


Gelelim makyaja. çantandaki herşeyi biliyorumm. diyecem ama allık ruj rımel varr. bukadar.

Ö.U makyaj çantamda en vazgeçilmezim rujlarımdır, özellikle mat rujları daha çok seviyorum. Parlatıcı ruj çok nadir kullanırım,  ama sende bilirsin çok makyaj yapmıyorumm allık rımel ve ruj beni tamamladığını düşünüyorum.

Makyajda en sevmediğin nedir ?

Ö.U Abartılı  makyajı sevmediğim gibi koyu kaşlar sevmiyorum, simlı parıltılı makyajlarıda sevmiyorum. Dans yarısmasında simler parıltılar kostüm ve show için gerekiyor ama bir gece davetinde parıltılı makyajlar sevmiyorum


Makyajda en sevdiğinnn?

Ö.U Varla yok arası görünen ama derinlikleri olan makyajı seviyorum.

 

Bir davette gidiyorsun makyajmı daha önemli saçmı? hangisi senin için özel olmalı?
Ö.U Ben saçımı genelde doğal kullanamyı seviyorum yada at kuyrugu, muhakkak 2 saç modelinden biri oluyor,  ama makyaj benim için ön planda.

 Hayatında unutamadığın ve keşke olmasaydı dediğin makyaj varmı ?

Ö.U  Defilelerde yapılan konsept makyajları bazen uzaylıya bile ceviriyorlar kaşları komple kapatıyorlar, gerçekten bu makyajları sevmiyorum ve unutamıyorum   :))

İlk makyajını ne zaman yapmıştın ?
Ö.U Lise sondaydım :) Konservatuar da makyaj egitimleri verirlerdi profesyonel makyajlar yapardık . ama sanırım o lise yıllarımda. arkadaşlarımdan gördüğümü yapıyordum,  cildimde hiç problem olmamasına rağmen, deli gibi kapatıcı kullanırdım :))

İlk defıledeki makyajını hatırlıyorumusun?
Ö.U 2001 Elite Modele katılmıştım, 2nci olmuştum sade bir makyajdı :)

Peki kaçıncı oldun ?

Ö.U 2nci olmuştum sonra 2003 Miss Turkey yarışmasına girdim, o yarışmadada 3ncü olmuştum, hiç 1nci olamadım :):):):):):)


Özgesu  :) seni çok seviyorum çok çok teşekkür ederim bloguma renk kattın. Sana makyaj yapmak benim için şahane bir duygu,   beni yanlız bırakmadın.  Harika projelerle bu yolda devam etmeni,  başarılarının devamını diliyorum ..

Ö.U   Asıl ben çok teşekkür ederim. yaptıgın güzel makyajlara, dostluguna Yok Böyle dansta görüşmek üzere :)

(harf hataları olabilir arkadaşlar. yazarken sıkıldım. şimdiden özür dilerim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder