Follow by Email

16 Aralık 2012 Pazar

YENİ ADRESİM!

Yazılarımı takip etmek isteyenler bundan böyle aşağıdaki adresten bana ulaşabilirsiniz...

                         DUDAK MAKYAJI

 

Merhaba arkadaşlar

Bu haftaki yayınımda sizlere sadece dudak makyajı hakkında bilgiler vereceğim.
Kullandığınız rujun renginden yapısına kadar, profesyonel çalışmalırım ve tecrubelerim sayesinde bir çok puf noktaları ve kısa yollar yakaladığım bu detayları sizlerle paylaşmak isterim.

Yaptıgım makyajlarda Kaş, göz, yüz çalışmalarımın yanı sıra dudak makyajıda benim için bi okadar önemlidir. Makyajını yaptıgım kişinin ten renginden dudak rengine, diş renginden çene yapısına kadar her noktasını inceler ve sonrasında karar verdiğim uygulamaya geçerim..

  
Rujunuza kalıcılık
Rujunuzu sürmeden önce dudaklarınıza biraz fondöten sürüp pudralayın, eğerki dudağınızda bir kabuklanma sözkonusu ise dudak nemlendiriciler yahut vazelin tarzi bitkisel yağlı kremlerle nemlendirebilirsiniz.Ben dudak çalışmalarımda ilk önce dudak kalemi kullanırım. Tabi kullandıgım kalem rujunuzun rengi ile aynı ton olmalı, ilk kontur çalışmamı çerçeveyi yaptıktan sonra, ya fırca yardımıyla yada serce parmak yardımıyla bu net görunen dudak çizgisiniz hafif yumusatır doğal hale getiririm (bu bahsettiğim doğal renk seçimlerinde uyguluyorum) daha sonrasında dudagın içini aynı kalemle ruj surer gibi doldurarak boyarım. Bu işlemdeki amacım hem rujun dayanıklılık suresinin artması hemde rujun görundugu renk ile dudaga uyguladığımız rengin aynı tonda yakalamasını sağlamak. bundan sonraki işlerm Bir kat ruj sürün, fazlasını almak için iki dudağınızın arasına bir kağıt mendil koyup dudaklarınızı bastırarak kapatın, 2.katı uygulayın.

Rujunuz dişlerinizi mi boyuyor?
Kötü bir görüntü ama önlemi çok kolay: rujunuzu sürdükten sonra baş parmağınızı ağzınıza koyun (çocukların parmak emdiği gibi) ve dudaklarınızı sıkıca kapatın. Rujunuzun fazlası parmaklarınıza çıkacaktır. 

 
Doğal parlak dudaklar için.
Pek kalıcı olmayan dudak parlatıcılarının yerine, dudaklarınıza vazelin sürün. Hem parlaklık daha kalıcı olacak, hem de dudaklarınız yazın güneşinden, kışın da soğuğundan korunmuş olacak.


Renk secimi


Ruj rengini belirlemeden önce gunumuz hanımlar artık kendilerine yakışanı çok iyi bilmekte ve iyi seçim yapmaktalar, aklınızın bir köşesinde olması gereken bir detay var, bu detaya daha sonra özel olarak yer vericem şuan kısa bir şekilde anlatmak isterim

Hanımlar..
Bileğinizi kendinize doğru cevirdiğinizde iç kısımdaki damar kanalları ten renginizle birleşip Mavi bir damar gorunuyorsa (soguk renkler yani kırmızının bordo ve maviye geçen tokları. pembe tonları, ve bordo tonları kullanabilirsiniz)
Eğerki aynı bilekte bu damar yeşil görunuyorsa (sıcak renk dediğimiz kırmızının Nar çiçeği tonları, turuncu tonları ve bu tonların doğala kaçan renklerini kullanabilirsiniz )

Damarı mavi ve yeşil olabilen mevsime göre değişen ten ve dudak renkleri vardır. bunlar için bu 2 mevsim önerdiğim tonlama aralarından seçebilirler..

Çene yapısı, Diş yapısı ve konuşma pozisyonu dudaklar

Ben dudak makyajında dudagın yapısı, dudağın rengi. çene yapısı ve diş görseline çok önem verererek yaparım dedim.
Kullanıcagım koyu renk ruju sadece dolgun ve dolgun görunmesine musait, dişlerde aralık olmayan peltek dediğimiz dil sorunu olmayan hanımlara kullanırım. eğerki dişleri beyaz göstermiyorsa muhakkak o koyu dudak ortasını 1 tok acık renk yaparım. Bu aynı zamanda dudakların daha dolgun ve dişlerin daha  beyaz görunmesini sağlar.

Dudakları ince olan hanımlara genelde doğal renkler öneririm. Üst dudagı ince alt dudagı kalın yada alt dudagı ince ust dudağı kalın olan hanımlara abartıya kaçmadan kalemle buyutme işlemi yapılabilir.


Son olarak





Sizlere paylaştıgım bu püf noktalarını yararlı olabileceğini dusunuyorum. ister söylediklerime uyar isterseniz mutlu oldugunuz şekilde uygulama yaparsınız. Amacım sizleri her şekilde güzel gösterebilmek.

Haftaya görüşmek üzere...

2 Aralık 2012 Pazar

                                        DUDAK MAKYAJI


Merhaba arkadaşlar
Bu haftaki yayınımda sizlere sadece dudak makyajı hakkında bilgiler vereceğim.
Kullandığınız rujun renginden yapısına kadar, profesyonel çalışmalırım ve tecrubelerim sayesinde bir çok puf noktaları ve kısa yollar yakaladığım bu detayları sizlerle paylaşmak isterim.

Yaptıgım makyajlarda Kaş, göz, yüz çalışmalarımın yanı sıra dudak makyajıda benim için bi okadar önemlidir. Makyajını yaptıgım kişinin ten renginden dudak rengine, diş renginden çene yapısına kadar her noktasını inceler ve sonrasında karar verdiğim uygulamaya geçerim..


Rujunuza kalıcılık
Rujunuzu sürmeden önce dudaklarınıza biraz fondöten sürüp pudralayın, eğerki dudağınızda bir kabuklanma sözkonusu ise dudak nemlendiriciler yahut vazelin tarzi bitkisel yağlı kremlerle nemlendirebilirsiniz.Ben dudak çalışmalarımda ilk önce dudak kalemi kullanırım. Tabi kullandıgım kalem rujunuzun rengi ile aynı ton olmalı, ilk kontur çalışmamı çerçeveyi yaptıktan sonra, ya fırca yardımıyla yada serce parmak yardımıyla bu net görunen dudak çizgisiniz hafif yumusatır doğal hale getiririm (bu bahsettiğim doğal renk seçimlerinde uyguluyorum) daha sonrasında dudagın içini aynı kalemle ruj surer gibi doldurarak boyarım. Bu işlemdeki amacım hem rujun dayanıklılık suresinin artması hemde rujun görundugu renk ile dudaga uyguladığımız rengin aynı tonda yakalamasını sağlamak. bundan sonraki işlerm Bir kat ruj sürün, fazlasını almak için iki dudağınızın arasına bir kağıt mendil koyup dudaklarınızı bastırarak kapatın, 2.katı uygulayın.

Rujunuz dişlerinizi mi boyuyor?
Kötü bir görüntü ama önlemi çok kolay: rujunuzu sürdükten sonra baş parmağınızı ağzınıza koyun (çocukların parmak emdiği gibi) ve dudaklarınızı sıkıca kapatın. Rujunuzun fazlası parmaklarınıza çıkacaktır.


Doğal parlak dudaklar için.
Pek kalıcı olmayan dudak parlatıcılarının yerine, dudaklarınıza vazelin sürün. Hem parlaklık daha kalıcı olacak, hem de dudaklarınız yazın güneşinden, kışın da soğuğundan korunmuş olacak.


Renk secimi


Ruj rengini belirlemeden önce gunumuz hanımlar artık kendilerine yakışanı çok iyi bilmekte ve iyi seçim yapmaktalar, aklınızın bir köşesinde olması gereken bir detay var, bu detaya daha sonra özel olarak yer vericem şuan kısa bir şekilde anlatmak isterim

Hanımlar..
Bileğinizi kendinize doğru cevirdiğinizde iç kısımdaki damar kanalları ten renginizle birleşip Mavi bir damar gorunuyorsa (soguk renkler yani kırmızının bordo ve maviye geçen tokları. pembe tonları, ve bordo tonları kullanabilirsiniz)
Eğerki aynı bilekte bu damar yeşil görunuyorsa (sıcak renk dediğimiz kırmızının Nar çiçeği tonları, turuncu tonları ve bu tonların doğala kaçan renklerini kullanabilirsiniz )

Damarı mavi ve yeşil olabilen mevsime göre değişen ten ve dudak renkleri vardır. bunlar için bu 2 mevsim önerdiğim tonlama aralarından seçebilirler..

Çene yapısı, Diş yapısı ve konuşma pozisyonu dudaklar

Ben dudak makyajında dudagın yapısı, dudağın rengi. çene yapısı ve diş görseline çok önem verererek yaparım dedim.
Kullanıcagım koyu renk ruju sadece dolgun ve dolgun görunmesine musait, dişlerde aralık olmayan peltek dediğimiz dil sorunu olmayan hanımlara kullanırım. eğerki dişleri beyaz göstermiyorsa muhakkak o koyu dudak ortasını 1 tok acık renk yaparım. Bu aynı zamanda dudakların daha dolgun ve dişlerin daha beyaz görunmesini sağlar.

Dudakları ince olan hanımlara genelde doğal renkler öneririm. Üst dudagı ince alt dudagı kalın yada alt dudagı ince ust dudağı kalın olan hanımlara abartıya kaçmadan kalemle buyutme işlemi yapılabilir.


Son olarak





Sizlere paylaştıgım bu püf noktalarını yararlı olabileceğini dusunuyorum. ister söylediklerime uyar isterseniz mutlu oldugunuz şekilde uygulama yaparsınız. Amacım sizleri her şekilde güzel gösterebilmek.

Haftaya görüşmek üzere...